1. Provozovatel
MATEMAR s.r.o.IČ: 03580636 DIČ: CZ03580636
2. Probíhá úprava cen
Pro informace o cenách nás prosím kontaktujte telefonicky, či emailem.
3. Objednávky
Objednávka vytvořená zákazníkem na našich webových stránkách je pro zákazníka i pro nás jako prodávajícího závazná. Zákazníka o uzavření objednávky informujeme elektronickou poštou, případně telefonicky.
Prodávající má právo odmítnout objednávku od kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží.
4. Registrace do E-shopu
Registrace v našem e-shopu není povinná, avšak registrovaní uživatelé jsou zvýhodněni např. přednostním vyřizováním jejich zakázek, možností slevy a zjednodušeným způsobem objednávání.
Formuláře pro registraci naleznete pod odkazem “registrace“ v hlavní nabídce.
5. Dodací lhůta
Standardní doručovací doba je do 48hod., dle zvolené formy dopravy a oblasti kam má být zásilka doručena.
V případě prodloužené dodací doby Vás budeme o této skutečnosti informovat jak nejdříve to bude možné.
6. Doprava a způsob platby
Doprava | Platba | Cena dopravného | |
Rozvoz zboží po Praze nad 2000Kč bez DPH | Hotově Bankou
| 0 Kč | 0 Kč |
Rozvoz zboží po Praze pod 2000Kč bez DPH | hotově Bankou
| 100 Kč bez DPH | 119 Kč s DPH |
Rozvoz zboží mimo Prahu je realizován převážně zásilkovou službou PPL | dobírkou | Dle smluvního ujednání a ceníku PPL - www.ppl.cz |
|
Platební možnosti
Hotově
Dobírka (zboží zaplatíte při převzetí)
Fakturou pro stálé zákazníky (po 3 platbách v hotovosti)
7. Reklamační řád
I. Povinnosti kupujícího
Kupující je povinen při převzetí dodané zboží prohlédnout a případně neprodleně prodávajícího informovat o jeho poškození nebo vadě, a to těmito způsoby :
Telefonicky nebo faxem
E-mailem
Osobně na adrese provozovny dodavatele
II. Povinnosti prodávajícího
Prodávající rozhodne o reklamaci ve lhůtě do 7 pracovních dnů a vyrozumí kupujícího o způsobu vyřešení reklamace. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.
8. Záruční podmínky
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na reklamace, které byly uplatněny v záruční době.
I. Při uplatnění reklamace je nutno předložit
reklamované zboží v originálním obalu
doklady o prodeji zboží vystavené prodávajícím kupujícímu
II. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech
poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit s dopravcem při převzetí zásilky),
poškození obalu a nálepek, kterými je zboží označeno,
neodborným zacházením
zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním.
9. Ochrana osobních dat
veškerá data, získaná při registraci na naše webové stránky, nebudou poskytnuta třetím osobám a chráníme je před zneužitím.
používáním a využíváním našich stránek souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech za výše stanovených podmínek.